23.08.2023

Rarău Everesting 2023

Data: 28 aprilie 2023

Caracteristici: 101 km, + 8700 m diferență de nivel
Număr de concurs: 16
Timp final: 20 ore, 54 minute, 41 secunde
Clasare: locul 3 în clasamentul general

     O nouă provocare în alergare – Everesting, unde organizatorii aleg un traseu montan alergându-l de atâtea ori încât să aduni altitudinea aproximativă a Everestului! Sună bine, nu?!

    La Rarău Everesting, organizatorii au ales un traseu montan de 9.5 km ce l-am alergat de 11 ori.  Așadar, m-am înscris la Rarău Everesting, unde organizatorii au decis să alergăm vreo 100 de participanți dus-întors de la paza pârtiei de schi până pe vârful Rarău, unde vrei să descoperi acele limite fizice și mentale. 

     Zona tehnică de alergare prin pădure a fost în mare parte acoperită de zăpadă, iar dacă la urcare nu crea probleme, coborârea devenea ușor dificilă odată cu scăderea temperaturii, când toată zloata de zăpadă topită pe timpul zilei s-a transformat în gheață, terenul devenind alunecos. Noaptea a venit cu temperaturi negative, ceea ce ne făceau să nu stăm prea mult în checkpointul de la baza pârtiei.

     Nu am avut o strategie anume, am mers mult după cum m-am simțit, considerând că este genul de cursă în care trebuie să fii pregătit și motivat sa suferi, să te chinui în cele 11 ture identice. Organizarea a fost impecabilă, nelipsind nimic din cele două puncte de alimentare și control, atmosfera fiind una cu multa energie si vibe de concert. După aproape 21 de ore de urcări și coborâri pe noroi și zăpadă, am finalizat această provocare în alergare ce se poate lesne povesti, dar fiind mai greu de înțeles până nu o trăiești.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu