12.11.2023

Semimaraton Brăila 2023

Data: 24 septembrie 2023

Caracteristici: 21.097 km (3 ture x 7km)
Număr de concurs: 2006
Timp final: 1 oră, 26 minute, 45 secunde
Link: https://runbraila.ro/

Clasare:
- locul 2 la categoria 40-49 ani;
- locul 7 în clasamentul general.

     Semimaraton Brăila a fost cea de-a doua cursă de asfalt la care am participat, după semimaratonul Galați din 2019, alegând să alerg mai aproape de casă o cursă despre care am auzit numai de bine. Într-adevăr, greu poți găsi cusur organizatorilor cursei, traseul ales fiind reprezentat de o buclă de 7 km alergată de 3 ori. Mi-am propus să termin cursa într-un timp sub o oră și jumătate, reușind să trec linia de finiș într-un timp bun, ce îmi dă încredere că, prin includerea unor antrenamente specifice în planul de alergare, poate fi îmbunătățit.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu