14.04.2015

Semimaraton Brașov 2015

     4 Aprilie, Brașov, Piața Unirii - Lume multă, peste 1000 de participanți la semimaraton și încă vreo 700 la cros și cursa populară. Ninsoare este? Este! Frig? Prezent!

     Când m-am înscris la această cursă, prin octombrie anul trecut nu bănuiam ca are să fie așa interesantă și unică în felul ei. Vin și la anul! La insistențele animatorului din piață ridic mână alături de cei care participă pentru prima dată la un semi-maraton. Da, a fost primul, până atunci alergând doar câteva maratoane montane.

Alături de prietenii de alergare de pe faleză

Și cu colegii de serviciu de la Icepronav

     Despre cursă: mi-a fost frig, nu m-am încălzit mai deloc, eu fiind de fel mai Gerilă. Dar m-a ajutat să iau un start mai bun pentru a mă încălzi. Am reușit să alerg aproape în totalitate cei 21 de km (unii zic că ar fi puțin peste 20). Mai am nevoie de antrenament pentru urcare, la coborâre m-am descurcat mai bine. Totodată, am fost mulțumit de noile „pneuri” de alergare de la Salomon. Timpul scos m-a mulțumit: 1 oră, 55 minute și 25 de secunde. Locul 79 la categoria 23-39 de ani, locul 119 la general.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu