09.05.2019

Brașov Marathon 2019

Data: 20 aprilie 2019
Caracteristici: 38 km, + 2300 m diferență de nivel
Număr de concurs: 2113
Timp final:  4 ore, 26 minute, 29 secunde
Link: http://www.brasovmarathon.ro/

Clasare:
- locul 12 la categoria 30-39 ani;
- locul 25 în clasamentul open masculin.


   Am alergat pentru prima dată la Brașov Marathon. Fiind răcit cobză și cu o tuse măgărească pe parcursul cursei, am obținut un timp neașteptat de bun pe porțiunile de urcare (m-am bucurat să revăd Postăvaru după doar 2 ore și 9 minute de la start), însă pe coborâri am avut frâna de mâna trasă. Am trecut repede de la senzații de cald la frig, fiind nevoit de câteva ori să mă opresc pe traseu pentru a îmi schimba hainele. Mi-a plăcut prima urcare până pe Tâmpa, pe sub telecabină, considerând că dacă aș avea și eu așa ceva în spatele casei la Galați bine mi-ar mai prinde...! Timpul obținut la final este mulțumitor, cred că ar fi fost îmbunătățit cu câteva minute, dacă nu aș fi fost răcit. Dar dacă și cu parcă se plimbau....,vedem la anul, când vreau să mai alerg acest traseu! Organizarea maratonului este ireproșabilă, mi-a plăcut implicarea voluntarilor de pe traseu, cât mai ales la cursele copiilor și a persoanelor cu handicap. A fost un weekend reușit!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu