24.12.2018

Maraton Piatra Craiului 2018

Data: 6 octombrie 2018
Caracteristici: 38 km, + 2300 m diferență de nivel
Număr de concurs: 287
Timp final:  4 ore, 47 minute, 31 secunde

Clasare:
- locul 13 la categoria 30-39 ani;
- locul 34 în clasamentul open masculin.

Istoricul participărilor


     Am participat la MPC în acest an cu un obiectiv mult mai clar comparativ cu anii trecuți: să ajung la linia de sosire într-un timp de sub 5 ore. Niciodată nu m-am gândit la locul din clasament, ci doar la timpul obținut, el fiind cel care aduce o clasare mai bună. 
     Poziționat mai în față la start, cred că am forțat pe primii 6 km, având temerea că mă va costa ulterior în cea de-a doua jumătate a cursei. Însă ritmul a fost constant, cunoașterea traseului fiind un plus. Pe coborâri am reușit parțial să am o cadență mai mare a pașilor, ceea ce conduce la stabilitate mai mare și mai puțina energie de impact asupra picioarelor.
    Am alergat ce am putut, încercând să nu pierd mai mult de 1 minut în punctele de control. Am mers bine către refugiul Diana, reușind să depășesc doi alergători, iar finalul a fost susținut, pentru a nu fi depășit de altcineva. 


Alături de Tudorel Buzoi

Coborârea din șaua Funduri

La Diana


Spre finish

Categoria 30-39 masculin

Hai că-i bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu